2015. március 3.

10 újabb utasbarát intézkedés a Ryanairtől

Az ír fapados 2013 őszén kezdte meg átalakulását, ami által egy sor utasbarát intézkedést vezettek be. Új honlap, új mobil applikáció, csendes reggeli és esti járatok, díjcsökkentés és második kézipoggyász engedélyezése - többek között ezeket az újítások jellemezték a Ryanair utóbbi másfél évét. Sőt, talán a legnagyobb innováció eredménye az lett, hogy náluk lehet a leggyorsabban megtalálni a legolcsóbb repjegyeket. Azonban most további 10 lépést jelentettek be, ami által még közelebb kerülhetnek ahhoz, hogy tényleg a Ryanair legyen Európa kedvenc légitársasága.

Fotó: Ulrich Perrey és Ryanair Twitter

  1. Új repülőgép belső és új egyenruha a légiutaskísérőknek
  2. Csökkentett reptéri utasfelvételi díj (70 helyett 45 euró) és lekésett járat díj (110 helyett 99 euró), ezen kívül új opció a repülőjegy foglalástól számított 24 órán belüli törlésére (15 euró / irány)
  3. Repjegyár-összehasonlítás a Ryanair honlapján
  4. Új úti cél adatbázis az utazók megjegyzéseivel bővítve
  5. Új utazásbiztosítás termék, felváltva a mostani gyakorlatot
  6. Személyre szabott honlap és ajánlatok
  7. Új "hold the fare" lehetőség, amivel 24 órán keresztül 5 euróért befagyaszthatjuk az árat
  8. Tovább fejlesztett étkezési lehetőség a repülőgépeken
  9. Új, nagyobb lábhellyel rendelkező ülések
  10. Gyorsabb mobil applikáció és megújuló "My Ryanair" menü 
A 3. pont egészen elképesztő lesz, ha tényleg megvalósul, ugyanis ekkor repjegy keresésnél rögtön látszik, hogy az adott útvonalon melyik a legolcsóbb légitársaság. A Ryanair már most is a konkurensei előtt jár a repjegy keresés terén, ezzel az újítással azonban még jobban a többi légitársaság elé kerülhetnek. Egy dolog azonban biztos, a Ryanair nagyon jó irányba halad, persze még sok idő és intézkedés kell ahhoz, hogy lemossa magáról régi negatív hírnevét.