A mindenkiutazhat.hu oldal célja, hogy a legjobb ajánlatok összegyűjtése által minél több ember számára segítsen utazással kapcsolatos álmai megvalósításában. Ezen kívül célja a hasznos információk egyszerű és közérthető megjelenítése
és a légi ipar történéseinek nyomon követése. Az oldal főszerkesztője -
azon kívül, hogy maga is fapados utazó - több légiközlekedéssel
foglalkozó cégnél szerzett tapasztalatot.
Az utóbbi évtizedben a légi ipar óriási változáson ment keresztül, egész
Európában elterjedtek a fapadosok, amelyek valójában alacsony költségszinten működő (low-cost) légitársaságok. Az alacsony költségek miatt úgy is nyereségesek tudnak lenni, hogy az átlagáruk jóval kisebb, mint a hagyományos légitársaságoké. Az olcsó jegyeknek köszönhetően Európa szó szerint kinyílt, manapság az utazás mindenki számára elérhetővé vált.
Persze sokan támadják a fapadosokat amiatt, hogy külön kell fizetni például a feladott poggyászért és a fedélzeti kiszolgálásért, azonban tapasztalatom szerint az emberek jobban szeretnek pár ezer forintért repülni, mint a több tízezer forintos repjegy mellé ingyenes fedélzeti szolgáltatásban részesülni. Nem véletlen, hogy Európában legtöbben Ryanairrel repülnek (éves szinten már 150+ millióan - összehasonlítás képpen: a Malév éves utasszáma 3 millió fő volt), illetve, hogy a budapesti repülőtéren az utasoknak már több mint fele fapadossal utazik.
Persze sokan támadják a fapadosokat amiatt, hogy külön kell fizetni például a feladott poggyászért és a fedélzeti kiszolgálásért, azonban tapasztalatom szerint az emberek jobban szeretnek pár ezer forintért repülni, mint a több tízezer forintos repjegy mellé ingyenes fedélzeti szolgáltatásban részesülni. Nem véletlen, hogy Európában legtöbben Ryanairrel repülnek (éves szinten már 150+ millióan - összehasonlítás képpen: a Malév éves utasszáma 3 millió fő volt), illetve, hogy a budapesti repülőtéren az utasoknak már több mint fele fapadossal utazik.
Jó utat és olcsó repjegyeket kíván a mindenkiutazhat.hu főszerkesztője!