![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJLIdCXU6DmZ_YxLQscXCQ5Sarun-vKQL9Dh9hCSw7M_nq0XRYcrsHce5vyqMPRta-FI6SN-wU-JdmU5G_K0d728D1erD2eiGKX4HVO2UcQUf_VxuCJHlDzxHB4OuRBT4VKY8xcOOjS1l_/s1600/140314_Baku2.png)
Tavaly a Wizz járatok átlagos kihasználtsága 86% volt, ettől messze elmarad a Budapest - Baku útvonal, ahol ez a mutató 60% körül mozog. Ráadásul Budapestről ez a Wizz Air második legtávolabbi úticélja, tehát a járatüzemeltetésnek igen magasak a költségei és ami még erre is rátesz egy lapáttal, hogy a jegyárakból származó bevétel sem lehet valami magas ezen az útvonalon. Persze valószínűleg többen utaznának Bakuba, ha nem lenne a közel 30 ezer forintba kerülő vízumdíj. Mindenesetre a nagy távolság + kevés utas + alacsony jegyár kombináció nem hangzik valami jól.