2017. március 8.

9 útvonalon sűrít a Wizz jövő télen

  • 9-ről 10-re emelkedik a budapesti bázison állomásozó gépek száma a téli időszakban
  • a bázison 5db A321-es (230 ülés) és 5 db A320-as (180 ülés) repülőgép fog szolgálatot teljesíteni
  • a tervek szerint szeptember közepétől visszatér a marosvásárhelyi járat (ezzel együtt megszűnik az ideiglenes kolozsvári útvonal)
  • szeptember 22-től új úti cél: BORDEAUX
  • 3 budapesti útvonalat nem budapesti bázison állomásozó gép fog kiszolgálni: Varsó, Szófia és Kijev (azaz a repülő útvonala például: Varsó-Budapest, majd Budapest-Varsó)
  • december közepétől Frankfurt-Hahn reptér helyett Frankfurt központi repülőterét használja a Wizz budapesti járata
  • 9 útvonalon növekszik a heti járatsűrűség:
    • FRANKFURT +5 (heti 7)
    • TEL-AVIV +3 (heti 10)
    • LONDON +2 (heti 30)
    • EINDHOVEN +1 (heti 12)
    • BRÜSSZEL-CHARLEROI +1 (heti 11)
    • MOSZKVA +1 (heti 7)
    • LÁRNAKA +1 (heti 3)
    • MÁLTA +1 (heti 3)
    • NÁPOLY +1 (heti 3)
  • 1 útvonalon csökken a heti járatsűrűség:
    • LISSZABON -1 (heti 3)
  • igaz, hogy Máltára heti kettő helyett heti három járat a lesz, azonban az eddigi A321-es gépek helyett A320-as gépek fogják a járatot kiszolgálni, azaz hetente eddig irányonként 460 ülés (=2x230) helyett most 540 ülés (=3x180) lesz
  • a menetrend elég telítettnek néz ki, szóval ebből arra lehet következtetni, hogy nem igazán lesz még több új útvonal
  • érdemes tudni, hogy mivel jövő tél még elég messze van, emiatt sok minden változhat, habár az utóbbi években ez kevésbé jellemző